«Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс туралы хабарландыру

Версия для печатиВерсия для печатиPDFPDF
Конкурс түрі: 
Конкурс на занятие вакантных должностей Административного государственного служащего

"Қарағанды облысының прокуратурасы" мемлекеттік мекемесі

 

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

 

C-R-4 санаты үшін: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

      мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық;

      жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді

C-R-5 санаты үшін: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;

      мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

      жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылғы 21 желтоқсанда № 14542 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 13 желтоқсандағы № 85 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына  үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес.

 

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақылары:

Санаты      Жұмыс өтіліне байланысты лауазымдық айлық

 

C-R-4 min-95210 max-128834

C-R-5 min-84415 max-114854

 

«Қарағанды облысының прокуратурасы» ММ, (100026, Қарағанды қаласы, Құрылысшылар даңғылы, 28а, анықтама телефоны: 8 (7212) 35-35-95)), электрондық адрес: 7212124@prokuror.kz төменгі бос және ауқытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс жариялайды:

 

1. Шахтинск қаласы прокуратурасының бас маманы (C-R-4 санаты, 1 бірлік, №15 (негізгі қызметшінің бала күтіміне арналған демалыста болған мерзіміне 28.09.2021 ж. дейін).

Функционалдық міндеттері: құжаттарды қалыптастыруда талаптардың сақталуын қадағалауды және олармен жұмысты ұйымдастыруды жүзеге асыру, мұрағатқа істерді дайындау және тапсыру тәртібі туралы қызметкерлерге нұсқама жүргізу. Құжаттармен жұмыс істеу әдістері мен нысандарын жетілдіру бойынша іс шаралар әзірлеу, жұмыстың әдістері мен құжаттарды енгізуге бағытталған шаралар қабылдау, құжаттардың құрамын реттеу және құжаттаманың көлемін қысқарту, құжаттардың қозғалысына талдау жүргізу және оңтайландыру, электрондық құжат айналымы жүйесінің қызметін ұйымдастыру. Істер номенклатурасын қалыптастыру және ұйымдастыру- өкімдік құжат бланкілерінің жобаларын әзірлеу. Құжат айналымын есепке алу, қалыптастырылатын істердің саны бойынша жұмысты ұйымдастыру. Ішкі, кіріс және шығыс құжаттарды қабылдау, уақытында өңдеу, тіркеу, есепке алу, оларды тапсыру, тарату, жеткізу; Құжаттардың қозғалысын есепке алу бойынша бақылау-анықтамалық, басқа да картотеканы, электрондық мәліметтер қорын қалыптастыру және жүргізу; Істерді қалыптастыру, рәсімдеу және сақтау, олардың уақытылы мұрағатқа тапсырылуына, олардың дұрыс ресімделуі мен қалыптастырылуына қадағалау жүргізу. Құжаттарды басу, көшіру, көбейту жұмыстарын уақытылы және сапалы орындау; оларды сақтау және жоюға іріктеу, оның ішінде мұрағатқа түскен құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, мұрағаттық істерді жүргізу және орындау жұмыстарын ұйымдастыру. Іс жүргізу қызметкерлерін қажетті нұсқамалық және анықтамалық материалдармен, сонымен қатар құралдармен, ұйымдастыру техникаларымен, басқа да кеңселік тауарлармен қамтамасыз ету, іссапарға баратын және келетін қызметкерлерді тіркеу, іссапар куәліктерін рәсімдеу және беру, басу, көшіру және көбейту жұмыстарын орындау кезінде құрылғыны іске қосу ережесінің сақталуына қадағалау жүргізу, қызметкерлердің жұмыс уақытын есепке алу; «Кадағалау АЖ» ақпараттық жүйесі арқылы ішкі және шығыс құжаттарды орындау.

          Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар.

          Білімі: «әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» (мұрағаттану, құжаттар жүргізу және құжаттамалық қамтамасыз ету) немесе құқық (құқықтану) мамандықтары бойынша жоғары білім.  Практикалық жұмыс тәжірибесі бар болған жағдайда «сервис» (іс жүргізу және мұрағаттану (салалары мен қолдану облысы бойынша)) немесе «құқық» (құқықтану) мамандықтары бойынша орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

 

2. Нұра ауданы прокуратурасының жетекші маманы (C-R-5 санаты, 1 бірлік, №19).

Функционалдық міндеттері: құжаттарды қалыптастыруда талаптардың сақталуын қадағалауды және олармен жұмысты ұйымдастыруды жүзеге асыру, мұрағатқа істерді дайындау және тапсыру тәртібі туралы қызметкерлерге нұсқама жүргізу. Құжаттармен жұмыс істеу әдістері мен нысандарын жетілдіру бойынша іс шаралар әзірлеу, жұмыстың әдістері мен құжаттарды енгізуге бағытталған шаралар қабылдау, құжаттардың құрамын реттеу және құжаттаманың көлемін қысқарту, құжаттардың қозғалысына талдау жүргізу және оңтайландыру, электрондық құжат айналымы жүйесінің қызметін ұйымдастыру. Істер номенклатурасын қалыптастыру және ұйымдастыру- өкімдік құжат бланкілерінің жобаларын әзірлеу. Құжат айналымын есепке алу, қалыптастырылатын істердің саны бойынша жұмысты ұйымдастыру. Ішкі, кіріс және шығыс құжаттарды қабылдау, уақытында өңдеу, тіркеу, есепке алу, оларды тапсыру, тарату, жеткізу; Құжаттардың қозғалысын есепке алу бойынша бақылау-анықтамалық, басқа да картотеканы, электрондық мәліметтер қорын қалыптастыру және жүргізу; Істерді қалыптастыру, рәсімдеу және сақтау, олардың уақытылы мұрағатқа тапсырылуына, олардың дұрыс ресімделуі мен қалыптастырылуына қадағалау жүргізу. Құжаттарды басу, көшіру, көбейту жұмыстарын уақытылы және сапалы орындау; оларды сақтау және жоюға іріктеу, оның ішінде мұрағатқа түскен құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, мұрағаттық істерді жүргізу және орындау жұмыстарын ұйымдастыру. Іс жүргізу қызметкерлерін қажетті нұсқамалық және анықтамалық материалдармен, сонымен қатар құралдармен, ұйымдастыру техникаларымен, басқа да кеңселік тауарлармен қамтамасыз ету, іссапарға баратын және келетін қызметкерлерді тіркеу, іссапар куәліктерін рәсімдеу және беру, басу, көшіру және көбейту жұмыстарын орындау кезінде құрылғыны іске қосу ережесінің сақталуына қадағалау жүргізу, қызметкерлердің жұмыс уақытын есепке алу; «Кадағалау АЖ» ақпараттық жүйесі арқылы ішкі және шығыс құжаттарды орындау.          

           Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар.

           Білімі: «әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» (мұрағаттану, құжаттар жүргізу  және құжаттамалық қамтамасыз ету) немесе құқық (құқықтану) мамандықтары бойынша жоғары немесе «сервис» (іс жүргізу және мұрағаттану (салалары мен қолдану облысы бойынша)) немесе «құқық» (құқықтану) мамандықтары бойынша орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

 

3. Қарағанды қаласы Қазыбек би атындағы аудан прокуратурасының жетекші маманы (C-R-5 санаты, 2 бірлік, № 06-2, 06-3).

Функционалдық міндеттері: құжаттарды қалыптастыруда талаптардың сақталуын қадағалауды және олармен жұмысты ұйымдастыруды жүзеге асыру, мұрағатқа істерді дайындау және тапсыру тәртібі туралы қызметкерлерге нұсқама жүргізу. Құжаттармен жұмыс істеу әдістері мен нысандарын жетілдіру бойынша іс шаралар әзірлеу, жұмыстың әдістері мен құжаттарды енгізуге бағытталған шаралар қабылдау, құжаттардың құрамын реттеу және құжаттаманың көлемін қысқарту, құжаттардың қозғалысына талдау жүргізу және оңтайландыру, электрондық құжат айналымы жүйесінің қызметін ұйымдастыру. Істер номенклатурасын қалыптастыру және ұйымдастыру- өкімдік құжат бланкілерінің жобаларын әзірлеу. Құжат айналымын есепке алу, қалыптастырылатын істердің саны бойынша жұмысты ұйымдастыру. Ішкі, кіріс және шығыс құжаттарды қабылдау, уақытында өңдеу, тіркеу, есепке алу, оларды тапсыру, тарату, жеткізу; Құжаттардың қозғалысын есепке алу бойынша бақылау-анықтамалық, басқа да картотеканы, электрондық мәліметтер қорын қалыптастыру және жүргізу; Істерді қалыптастыру, рәсімдеу және сақтау, олардың уақытылы мұрағатқа тапсырылуына, олардың дұрыс ресімделуі мен қалыптастырылуына қадағалау жүргізу. Құжаттарды басу, көшіру, көбейту жұмыстарын уақытылы және сапалы орындау; оларды сақтау және жоюға іріктеу, оның ішінде мұрағатқа түскен құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, мұрағаттық істерді жүргізу және орындау жұмыстарын ұйымдастыру. Іс жүргізу қызметкерлерін қажетті нұсқамалық және анықтамалық материалдармен, сонымен қатар құралдармен, ұйымдастыру техникаларымен, басқа да кеңселік тауарлармен қамтамасыз ету, іссапарға баратын және келетін қызметкерлерді тіркеу, іссапар куәліктерін рәсімдеу және беру, басу, көшіру және көбейту жұмыстарын орындау кезінде құрылғыны іске қосу ережесінің сақталуына қадағалау жүргізу, қызметкерлердің жұмыс уақытын есепке алу; «Кадағалау АЖ» ақпараттық жүйесі арқылы ішкі және шығыс құжаттарды орындау.          

           Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар.

           Білімі: «әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» (мұрағаттану, құжаттар жүргізу  және құжаттамалық қамтамасыз ету) немесе құқық (құқықтану) мамандықтары бойынша жоғары немесе «сервис» (іс жүргізу және мұрағаттану (салалары мен қолдану облысы бойынша)) немесе «құқық» (құқықтану) мамандықтары бойынша орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

 

4. Жезқазған қаласы прокуратурасының жетекші маманы (C-R-5 санаты, 1 бірлік, №10-2).

Функционалдық міндеттері: құжаттарды қалыптастыруда талаптардың сақталуын қадағалауды және олармен жұмысты ұйымдастыруды жүзеге асыру, мұрағатқа істерді дайындау және тапсыру тәртібі туралы қызметкерлерге нұсқама жүргізу. Құжаттармен жұмыс істеу әдістері мен нысандарын жетілдіру бойынша іс шаралар әзірлеу, жұмыстың әдістері мен құжаттарды енгізуге бағытталған шаралар қабылдау, құжаттардың құрамын реттеу және құжаттаманың көлемін қысқарту, құжаттардың қозғалысына талдау жүргізу және оңтайландыру, электрондық құжат айналымы жүйесінің қызметін ұйымдастыру. Істер номенклатурасын қалыптастыру және ұйымдастыру- өкімдік құжат бланкілерінің жобаларын әзірлеу. Құжат айналымын есепке алу, қалыптастырылатын істердің саны бойынша жұмысты ұйымдастыру. Ішкі, кіріс және шығыс құжаттарды қабылдау, уақытында өңдеу, тіркеу, есепке алу, оларды тапсыру, тарату, жеткізу; Құжаттардың қозғалысын есепке алу бойынша бақылау-анықтамалық, басқа да картотеканы, электрондық мәліметтер қорын қалыптастыру және жүргізу; Істерді қалыптастыру, рәсімдеу және сақтау, олардың уақытылы мұрағатқа тапсырылуына, олардың дұрыс ресімделуі мен қалыптастырылуына қадағалау жүргізу. Құжаттарды басу, көшіру, көбейту жұмыстарын уақытылы және сапалы орындау; оларды сақтау және жоюға іріктеу, оның ішінде мұрағатқа түскен құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, мұрағаттық істерді жүргізу және орындау жұмыстарын ұйымдастыру. Іс жүргізу қызметкерлерін қажетті нұсқамалық және анықтамалық материалдармен, сонымен қатар құралдармен, ұйымдастыру техникаларымен, басқа да кеңселік тауарлармен қамтамасыз ету, іссапарға баратын және келетін қызметкерлерді тіркеу, іссапар куәліктерін рәсімдеу және беру, басу, көшіру және көбейту жұмыстарын орындау кезінде құрылғыны іске қосу ережесінің сақталуына қадағалау жүргізу, қызметкерлердің жұмыс уақытын есепке алу; «Кадағалау АЖ» ақпараттық жүйесі арқылы ішкі және шығыс құжаттарды орындау.          

           Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар.

           Білімі: «әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес» (мұрағаттану, құжаттар жүргізу  және құжаттамалық қамтамасыз ету) немесе құқық (құқықтану) мамандықтары бойынша жоғары немесе «сервис» (іс жүргізу және мұрағаттану (салалары мен қолдану облысы бойынша)) немесе «құқық» (құқықтану) мамандықтары бойынша орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) нысандағы өтініш;

2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен бекітілген нысанда толтырылған "Б" корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;

3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

"Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.

"Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға "Халықааралық бағдарламалар орталығы" Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген "Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген "Наркологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

Осы 3), 4), 5), 7) 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі.

Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.

         Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) "Е-қызмет" интегралды ақпараттық жүйесі арқылы кандидаттың:

 

      1) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификаттың;

 

      2) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы қорытындының бар болуын тексереді.

Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайда еңбек қызметін растайтын құжаттың көшiрмесiн ұсыну талап етілмейді.

        Жоғарыда көрсетілген құжаттар осы жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күнінің ішінде ұсынылуы тиіс.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар «Қарағанды облысының прокуратурасы» ММ-де Қарағанды қаласы, Құрылысшылар даңғылы, 28а мекен-жайында құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «E-gov» электронды үкімет порталы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Құжаттар электронды түрде «Қарағанды облысының прокуратурасы» ММ-нің электрондық почтасы арқылы берілген жағдайда құжаттардың түпнұсқасы немесе нотариалдық куәландырылған көшірмелері әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірілмей беріледі.

 Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде «Қарағанды облысының прокуратурасы» ММ-де Қарағанды қаласы, Құрылысшылар даңғылы, 28а мекен-жайында өтеді.

Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады, сонымен қатар, тар шеңберде мамандырылған лауазымдарға конкурсты өткізген жағдайда мемлекеттік орган басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі маслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Сарапшы ретінде конкурс жарияланған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және маслихат депутаттары қатыса алады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нысан

 

 

__________________________

__________________________

(мемлекеттік орган)  

 

 

 

Өтініш

      Мені_____________________________________________________________

      __________________________________________________________________      __________________________________________________________________

бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

      "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу  қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, оларменкелі семін және орындауға міндеттеме аламын.

      Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.

      Қоса берілген құжаттар:

      __________________________________________________________________      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

 

                                         Мекен жайы және байланыс телефоны

_____________________________________________________________________

 

 

___________________                              ___________________________________

              қолы                                                              (Т.А.Ә. (болған жағдайда)

 

«___»_______________ 20 __ ж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 3

к Правилам проведения конкурса

на занятие административной

государственной должности корпуса "Б"

         Форма

"Б" КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК

                   ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ

                                   ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК

             КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ

                               ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА "Б"

_____________________________________________

тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /

фамилия, имя, отчество (при наличии) ФОТО

(түрлі түсті/ цветное,

3х4)

 

 

 

_____________________________________________

лауазымы/должность, санаты/категория

(болған жағдайда/при наличии)

ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ

1. Туған күні және жері/

Дата и место рождения

 

2. Ұлты (қалауы бойынша)/

Национальность (по желанию)

 

3. Оқу орнын бітірген жылы және оныңатауы/

Год окончания и наименование учебного заведения

 

4. Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /

Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)

 

5. Шетел тілдерін білуі/

Владение иностранными языками

 

6. Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /

Государственные награды, почетные звания (при наличии)

 

7. Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /

Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)

 

8. Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)

 

9. Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/

Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)

 

ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Күні/Дата қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері/должность, место работы, местонахождение организации

қабылданған/

приема босатылған/

увольнения

 

 

 

 

 

_____________________

Кандидаттың қолы/

Подпись кандидата _______________

күні/дата